• לאחרונה
אומון תופס סורגים לחדר אמבטיה, מרקם שיש ללא מעקות להחלקה, בר אחיזה מפלדת אל חלד, מסילות תמיכה ביד רכוב

אומון תופס סורגים לחדר אמבטיה, מרקם שיש ללא מעקות להחלקה, בר אחיזה מפלדת אל חלד, מסילות תמיכה ביד רכוב

Rating 
ILS 73.70

כמות הסחורה
Това זה נגיש

יציב : סרגל תפיסת פלדה ללא עומס יכול לתמוך בבטחה באובייקטים כבדים במשקל של עד 200 ק"ג, ולהפחית מאוד את הסיכון להחליק ונפילה, ולספק תמיכה לכולם, ולשפר את היציבות.יתרונות : סרגל תפיסת מקלחת עשוי מבניית צינורות חיצוניים עמידים + ABS ABS, הוא כולל גימור עמיד בפני קורוזיה כדי להבטיח ביצועים מתמשכים. נירוסטה + ABS Tubecolor חיצוני : גזז : 38 ס"מ, 48 ס"מ, 58 ס"מ משקל : 300 קגינסטלציה : קידוח 8 מ"מ לקידוח כלול : 1x תפיסת אמבטיה ברנה : עקב מדידה ידנית, אנא אפשר כמות קטנה של שגיאה להגדרה של המוניטור וההגדרה של פיקסלים של צג, הצבע בפועל של המוצר עשוי להיות מוצרים שונים במקצת גם צריך את שלך, כדי להבטיח שהמוצרים חלקים ונקיים, מומלץ לנקות אותם באופן קבוע. יציב : סרגל תפיסת פלדה ללא עומס יכול לתמוך בבטחה באובייקטים כבדים במשקל של עד 200 ק"ג, ולהפחית מאוד את הסיכון להחליק ונפילה, ולספק תמיכה לכולם, ולשפר את היציבות. לא רק להחיל לשימוש כבר תפיסת מקלחת אמבטיה, אלא גם יכול להחזיק בגדים, מגבות וכו '. עוזר טואלט : בר תפיסת שירותים זה אידיאלי לקשישים, נכים, ואלה שחוזרים מניתוח לעצמאות, ביטחון ובטיחות בחדר האמבטיה. יתרונות : סרגל תפיסת מקלחת עשוי מבניית צינורות חיצוניים עמידים + ABS, הוא כולל גימור עמיד בפני קורוזיה כדי להבטיח ביצועים מתמשכים. רב -תפקוד : השתמש בברים אחיזים בטיחותיים בחדר האמבטיה, במטבח, לאורך מדרגות או בחדר הכביסה למניעת נפילות נוספת, במיוחד לנכות, קשישות, נשים בהריון וילדים.

מאפיינים עיקריים

Material:
Stainless Steel + Abs Outer Tube
Color:
Marble
Size:
38Cm , 48Cm , 58Cm
Beaweight:
300Kg
Installation:
8Mm Drill Bit for Drilling
Package Included:
1X Bathroom Grab Bar:
Notes:
Due to Manual Measurement, Please Allow a Small Amount of Error:
Due to the Settings of the Monitor and the Definition of Monitor Pixels, the Actual Color of the Product May Be Slightly Different:
Good Products Also Need Your, to Ensure That the Products Are Smooth and Clean, It is Recommended to Clean Them Regularly.:
There Are Many Good Products in Our Store, You Are Welcome to Enter the Store to Choose:
If You Have Any Questions, Please Contact Us :

מוצרים דומים בקטגוריה